Wonderfull day.

Visseligen var tåget inställt och ersättningsbussen sen, men jag kom ändå till skolan i tid. Englskaprov stod på schemat, och det gick riktigt bra faktiskt! Godkänd allra minst, skulle jag tro.
Efter det... slutade jag.

Hehe. Det var så att läraren var sjuk, så hon hade sagt att vi skulle gå och låna en engelskabok när man var klar, eftersom vi ska läsa och skriva en recensioner senare. Eftersom jag redan läst klart min engelskabok fick jag åka hem. Vi har ju ingen lektion på eftermiddag än heller.

Nu sitter jag och ser på Biggest Loser. Jag tänkte vänta lite med att åka till stallet. Dels för att jag bra känner för att slappa lite nu ett tag, dels för jag känner att det är bäst att låta Winnie gå ute de få timmar per dag hon är ute. De tar in hästarna ett, så då kan jag ju vänta tills ett med att åka dit.

Nu ska jag hitta på något att äta till lunch. Hejhopp.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback