Åh älskade vännen! ♥

Fick ett mejl över Youtube som jag inte förstod ett smack av.

"Hej där kompis!

Jag undrarde just vart du tog vägen!
Själv står jag i min hage hemma i Mönsterås och käkar hö! Här är det massa snö så Jenny blir helt röd i ansiktet när hon borddar av och på... av och på.... suck. :)
Jag trivs bra här. Jag har 3 fina kompisar i stallet.. en ganska snygg tjej finns här... brunette! ;)

Jag gillar att åka transport till olika saker!
Jag får åka på hoppträning hos Margareta Algotsson (algotssoneventing.se) Hon tycker att jag är underbar och frågade om jag ville bo där... Då sa mamma Catarina NEJ!

Jag äter kraft och hö 5 ggr om dagen och är stark och friskt i mina fina ben!
Till våren ska jag få testa att hoppa hinder på terrängen med Jenny och om jag är duktig kanske jag får starta en debutant i sommar. :)

Det vore roligt om ni alla som tog hand om mig så bra ville komma och hälsa på mig någon gång. Jag har lagt in, eller.. alltså.. Jenny har lagt in filmer på mig nu så ni kan kolla! :)

Hoppas jag får svar snart!

Massa blöta pussar från Joyride (brun med bläs) :)
"


Först vid sista meningen fattade jag vad det var frågan om, och då höll jag på att sätta ett andetag i halsen.
JOYRIDE! Min älskade, underbara lilla Joye! Min gamla sköthäst!

Det var han ägare som hade mejlat mig. Hur i hela friden hon hittade på på Youtube vet jag inte, men antagligen har hon sett filmer jag gjort med Joye.
Jag kollade hennes egan filmer, och såg några då hon var med på en julklappshoppning på Joyen.
Jag börjar gråta.
Den underbara, söta lilla hästen! Så myket hoppglädje!
Jag saknar honom så.



Kommentarer
Postat av: MELLLIIE

Aw, vad gulligt! :')

Datum: 2010-01-27 Tid: 19:23:22
Hemsida: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: Hon.

Åh vad härligt! :'D

För övrigt, vad fin bloggen har blivit! :D

Datum: 2010-01-28 Tid: 09:35:44
Hemsida: http://spiderwikk.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback