B-e-a-utiful.

För ett tag sedan mätte jag Winnies huvud för att kunna beställa en speciallgjord repgrimma till henne. I morse hittade jag lappen med måtten i soffan, de hade liksom glidit ned lite bakom en kudde. Visseligen visste jag att de var där, så det var ju inget mer med det. Jag vet att jag tog upp dem... men sen?
De är nämligen borta! Suck.

Nu när jag äntligen skulle ta mig i kragen och beställa en så är måtten borta. Jaha, får väl ta och mäta igen på lördag antar jag.

Förresten, minns ni när jag sa att jag hade en JoJ? Att Winnie var riktigt duktig på att komma mot en när vi övade jojoleken, men att backa däremot var värre. Nu har jag en oJo. Mamma longerade lite idag medan jag mockade, och lyckades få henne att backa riktigt duktig. Jag fick också pröva, och hon var så duktig. Så skulle jag pröva att få henne komma mot mig. Tror ni inte kusen står stilla?! Jag fick hålla på länge och väl innan hon ens gick framåt - jag ville ju inte direkt ställa mig och slita i linan - och när hon väl gick framåt gick hon snett åt sidan och gick förbi mig.

Winnie - hästen utan mitt emellan.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback