(Don't) Let it snow.

Det spösnöar, som Linnéa en gång sa.
Att cykla hem i fyra-fem centimeter snö, med snön blåsande upp i ögonen, var något av det värsta jag gjort i vinter. Gick hem sista biten, eftersom cykeln bara gled.
I morgon är tåget säkert inställt. Det var försenat idag, när jag skulle åka hem. Först var det bara någon minut, men man blev lite orolig när det växte.
12:27
12:29
12:30
12:34
12:35
12:40

Som tur var stannade den på 13 minuter för sent, bara.
Och nu ska man cykla till stallet också Blä.
Har i alla fall inte bråttom att åka dit längre, jag har ingen lust att rida ute. Kommer ändå inte se någonting, så det är bättre att jag rider i ridhuset. Tacka vet jag Sorf.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikar in=)

Datum: 2010-01-29 Tid: 18:45:28
Hemsida: http://emmatjernlund.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback