Fotade Winnie idag. Ungefär såhär gick det till;

Jag satte på Winnie täcke, grimma och gick ut med henne, ledd i en longeringslina. Vi gick en bit, och jag knäppte av några kort. Winnie såg ut om en sömngångare. Vi gick till hennes sommarhage. Jag tillbringade 10 minuter med att försöka gräva fram och dra loss de fastfrusna elkablarna för att stänga in till hagen. (nej, elen var INTE på!)
Jag släppte Winnie och tog några till kort. Winnie får syn på en MYCKET intressant hund och går iväg. Jag pulsar efter i knähög snö.
Jag hinner ta några till kort innan Winnie får syn på något OERHÖRT intressant... på andra sidan hagen. Suck. Jag pulsar efter i knähög snö. Tar några till kort. Winnie bestämmer sig plötsligt för att leka fotomodel. Dock missuppfattade hon, och trodde att hon behövde stå precis framför mig när jag skulle ta kort. Så jag var tvungen att pulsa iväg igen, och hon följde efter. Tillslut fick jag äntligen tillräckligt med bra bilder, och vi gick tillbaka.

Jag var trött! Snön var djup!
Efter det red jag i alla fall, och efter det hade jag ridlekion på Sorf. Jag var i stallet i fem timmar idag.

Nyss kom jag hem efter att ha sett Avatar. Kärlek! ♥
Det var länge sedan jag såg en så bra film med så bra budskap!
Människor är svin. Film eller inte.

Strax kommer i alla fall bilderna från idag, på Winnie.
Hejhoj.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback