:(

MINA HÖRLURAR! :'(


De gick sönder. Bara sådär! Plupp, så sprack den!
Jag satt och lyssnade på musik i skolan, och känner plötsligt hur hörlurarna "åker uppåt", och började sedan glida av mitt huvud. Jag tar av dem och ser hur den gått sönder, brutits nästan helt itu och hängde bara ihop i en smaaaaal bit av plast. Chockad vrider jag lite på den, ser ifall man kanske kan sätta ihop dem på något sätt, och vips så hade den brutits av helt! *snyft*

Ska pröva att limma ihop dem, mamma sa att det fanns något särskilt lim man kunde pröva med. Hoppas det går!

Kommentarer
Postat av: Anymoree

Åh, skullcandy va? Hoppas du har kvittot kvar, borde gå att byta. Dem där hörlurarna går sönder hela tiden, min kompis kompis har lyckats göra av med fem stycken >.< De må vara snygga och ha bra ljud... men nja...

Datum: 2010-01-31 Tid: 20:42:24
Hemsida: http://anymoree.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback