Gish igen.

Vi har rast nu, och jag vill bara gå och gömma mig under en sten och sova i all evighet. Vi har Sandro - läraren som kan men inte kan lära ut. Suck. Uppgiften vi ska göra är seg och jag är dödstrött och fryser. Jaja, vi slutar om en timme i alla fall. Jag sitter och lyssnar på gammal musik jag glömt bort att jag hade, med mina nya hörlurar. Jag är inte ensam om att ha fått/köpt det, över halva klassen har liknande plösligt. Haha.

Jag gjorde en riktig tabbe vid lunch idag. Jag glömde nämlign matkortet! Jag hade gått ända till maten, stått i matkö i tio-femton minuter och hinnit ta glas och bestick. Då insåg jag att plånboken låg kvar i skolan. Jahapp..
Det var bara att gå tillbaka. Fick mig en extra promenad i alla fall. Och någon gång ska vara den första.
(Om någon undrar. Vi har matkort på våran skola eftersom vi äter på Konserthustersassen, en offentlig resturang. Kortet är ett plast kort som liknar ett bankkort lite. När man tagit mat lämnar man fram det till en kvinna som drar det, och så får man äta. Bökigt.)

Nej, nu ska vi börja igen. Tjoflöjt.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback