Jag är utmanad!

Jag har blivit utmanad av Anna.


Detta är mitt uppdrag;
• Lägga in awarden på sin blogg (bilden)
• Länka till den man fått den av (så det går att komma dit genom att klicka på namnet)
• Berätta sju saker om sig själv
• Välj sju bloggare att skicka utmaningen till
• Länka till dessa bloggare
• Skriva kommentarer i deras bloggar om att de har fått en utmaning som kan ge en award!

Sju saker om mig;
• Jag har/har haft ansträgningsastma, vilket är en bidgagande anledning att min kondition suger. 
• När jag var liten ville jag jobba som snickare eller någon som målade hus. Vid ett förvirrat ögonblick ville jag jobba med att tvätta bilar också.
• Jag har börjat på någonting som med stor tur kommer sluta som en riktig bok (fantasy).
• Jag gråter alldeles för enkelt.
• Jag är galat förälskad i allt animerat/teknat disney har producerat.
• Ibland saknar jag faktskt min gamla, hemska, vansinniga, roliga, knäppa och bråkiga klass. 7, 8 och 9c. Sponsrad av Läkerol -  Make's People Talk.
• Jag hade stora problem med att hitta på vad jag skulle skriva här, därför fick den sista bli som den blev. Hehe.

Jag utmanar;
Linnéa
• Emelie
Julia
Linn
Julia
Alicia 
Sofija


Kommentarer
Postat av: M E L L L I I E

åh nej damp tss, jag orkar inte skriva det nu x)

Datum: 2010-01-23 Tid: 20:41:43
Hemsida: http://mellliie.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback