Onödig men trevlig dag.

Vi hade sovmorgon i morse, och jag skulle ta 9.10 tåget. Tror ni inte det är inställt? Jo, självklart är den det. Men för att göra saken värre tog ersättningsbussen 50 minuter på sig att komma till stationen. Härligt va? Suck.
Jag kom till skolan 20 i elva, under en rast. När vi väl startade igen hade vi en genomgång av vad nästa projekt skulle vara, jag skrev lite kort på en grej vi skulle göra och sen slutade vi. Tjugo minuter tidigare än vanligt. Jag var alltså i skolan i ungefär en timm idag. Och egentligen helt onödan.

Men men, Pro tyckte jag skulle komma ut till hennes skola och sagt och gjort. Runt halv ett blev jag runtsläpad på ABB Industigymnasium för en rundtur. De har verkligen en mysig stämning där. Efter det åkte jag, Pro och tre andra av hennes vänner ned på stan och fikade på ett cafe. Riktigt trevligt avslut på en annars onödig dag alltså.

Eller, tåget var ju inställt hem också, men då hade de fått in rutinen på ersättningsbussarna.

Dagens hjälte är i allafall Krister, busschaffören. Han har suttit och kört Sala - Eskilstuna sedan halv sex på morgonen, fram till halv fem på kvällen. Då skulle han en sista gång till Eskilstuna innan han slutade. Fy vilket jobb.

Nu ska jag sova. Ha de gött.


Kommentarer
Postat av: M E L L L I I E

Svar: Och det tror du att du får? ;o haha. Bilden är i sugig kvalite på bilden ;p

Datum: 2010-01-14 Tid: 19:36:15
Hemsida: http://mellliie.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback