Titta... ett inlägg!

Fröken Oaktiv anländer.

Gårdagen spenderades som sagt i stallet med Bella. Hon var snäll och filmade, men då våran videokamera tydligen inte filmar i ett format som Movie Maker tar, samt att den inte filmar i så bra kvalité i över huvud taget så har jag inte gjort något med det än. Får se om jag kan ordna med filformatet på dem.
Efter det köpte vi godis och såg på film. Robots. Jag behöver väl knappast förklara min oerhörda kärlek till var enda film Disney skapat? Barnfilm eller inte.

Idag har jag bara slappat, förutom en uteritt med Winnie och mamma på Valle. Imorgon väntar skolan igen, med matte och idrott. Klädsim och livräddning på idrotten. Ska jag simma klädsim kan de andra säkert träna livräddning på mig! Nej, men det ska bli intressant att se hur det här ska gå.
Hej på er.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback