Tjohopp.

Alltså, vad är det med mig och rubriker?! Haha.

Nu sitter jag i alla fall i skolan och väntar på att lektionen i Webbdesign ska börja. Webbdesign är en sådan lektion som man borde vara två, tre elever per lärare, istället för 28 på en.
Det är alltid en del som inte förstår eller inte ens kollar på vad han gör, och sen behöver de ju hjälp. Då sitter vi ju andra där och gör ingenting ett tag. Sedan när vi väl kommer igång igen är det några andra som inte lyssnar och så fortsätter det så.
Suck.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback