Fredag!

Sovmorgon är härligt!
Nu ska jag strax åka till skolan, men går allt som jag vill är jag tillbaka här inom någon timme. Vi ska jobba med projektet, där jag ska göra en turistguide. Jag kom nämligen på igår att jag inte kan göra så värst mycket i skolan, utan kommer göra mycket mer nytta på Salas Bibliotek. Där kan jag ju få böcker med mer säker fakta än att leta på Wikipedia eller något.

Dessutom har jag alltid velat sitta utbredd över ett bord i ett bibliotek och plugga, eller under en ek någonstans, som de alltid gör i amerikanska collegefilmer. HAHA!

Jaja, nu måste jag skynda mig om jag ska hinna till tåget. Eller ersättningsbussen.. Vi får se. Hejdå.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback