Hello you.

För tillfället sitter jag här och ser på Hell's Kitchen, men för tillfället är det reklam. Jag älskar reklam. Det är det underbaraste som finns. ÅH, REKLAM!!! (nooooooooot)

Det är resursdagar på JB idag, torsdag och fredag, och eftersom jag gjort allt som ska göras är jag ledig. Oyes!
Har inte gjort så mycket idag egentligen, dock. Bakat kladdkaka (mmmmmh ♥), diskat, börjar läsa "Flickan från ovan" igen, tittat lite på tv och bara slappat. Senare ikväll ska det bli hoppa av med kusen. Det är så kallad "fri hoppning", vilket betyder att de som vill hoppa har förtur att ställa upp hinder i ridhuset. Ska bli kul!
Nej, nu börjar Hell's Kitchen igen. Wiiii.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: M I C H E L L E

Grattis! Du kom vidare i min fototävling. Nu måste du börja samla ihop så många röster som möjligt och sedan så kanske det är just du som vinner!

Datum: 2010-03-24 Tid: 19:02:42
Hemsida: http://michellepaine.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback