Jag är mållös.

Jag vill gråta.
Jag vill utrota den mänskliga befolkningen från jordens yta. Vi verkar ju liksom ändå inte tillföra något positivt i längden.

http://www.youtube.com/watch?v=h1FREMJiLmw
http://playrapport.se/video/1939683

"Oskar" våldtar "Linnéa". Ingen tror Linnéa, de trakasserar henne. Mobbar henne. Skriver fruktansvärda saker på internet.
Oskar hyllas som en hjälte.

Oskar våldtar "Jennifer". Ingen tror fortfarande på någon av tjejerna, Oskar fortsätter hyllas och både Jennifer och Linnéa trakasseras.

Trotts att Oskar dömts för båda våldtäckterna. Hans DNA fanns på Jennifers trosor. Vittnen kan intyga att Jennifers historier stämmer.

Ingen tror dem. Våldtäcktsmannen hyllas, offren trakasseras.

Vad lever vi i för värld?


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback