Om mitt liv vore ett soundtrack.

Såhär Går Det Till:
1. Öppna dina låtar (Foobar2000, iTunes, Winamp, Media Player, iPod, Spotify etc.)
2. Sätt den på blanda
3. Tryck på play
4. För varje fråga, skriv sången + bandet/artisten som spelas
5. För varje ny fråga, tryck på "next"-knappen
6. Ljug inte!

Öppningslåt: Kicking And Screaming - Miley Cyrus
Födelse: Ordinary Miracle - Sarah McLachlan
Första stegen: Haderian Hadera - Rolf Wikström
De första åren: Beginning Of The End - Status Quo
Börja på dagis: Please Don't Leave Me - Pink (HAHAHAHA!)
Börja i skolan: Malchik Gay - t.A.T.u
Förälskar sig: Uprising - Muse
Slagsmål: Stand In The Rain - Superchick
Gör Slut: (Ghost) Rider In The Sky - Johnny Cash
Bal: Teddy Bears Picnic - Henry Hall
Livet: Up - Amy Diamond
Nervsammanbrott: Turn The Lights Out - Hadouken
Åker bil: Fireflies - Owl City
Tillbakablick: Whispers In The Dark - Skillet
Bröllop: The Riddle - Nik Kershaw
Födsel av barn: Party In The U.S.A - Miley Cyrus
Avgörande strid: Prelude 12/21 - AFI
Dödsscen: See Who I Am - Within Temtation
Begravningssång: When They Come - Deportees
Eftertexterna: She's Got Baggage - John Fogerty (HA!)

Lägg upp på din blogg och länka hit, så får jag se hur ert livs soundtrack ser ut!


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tackar! :D

Datum: 2010-03-02 Tid: 23:06:58
Hemsida: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Elkah

Äh.. ja här kommer jag med en rolig grej x'D



Jag kommer ihåg för ett år sedan då kommenterade jag på en video på youtube från SORF med alla hästarna och det och då hette den som hade det "Contessa", och svara inte förrän jag skrivit klart för jag har faktiskt börjat fatta nu :P, och sedan igår gick jag in på TL-Forumet eftersom jag ALLTID gör det haha xP, och då gick jag in på pollux via "pOllux Diskussion"-tråden och då såg jag någon som hette "Contessa"(du alltså) och då tänkte jag genast på den där videon.. Och när jag gick in här visade det sig att det va du .. Hahah.. Asså det kanske inte va så roligt men jag tyckte det var jätte häftigt att du va en av de första inläggen ajg läste när jag kom in på pollux och att det va samma som på youtube för jag kollade på den för bara några dagar sedan :D



Asså så jag är FlikkanElin på youtube och Rickogirl på TL forumet.. BTW, i löve ur avatar hahahah .. x'D

Datum: 2010-03-03 Tid: 10:38:27
Hemsida: http://switchit.blogg.se/
Postat av: Erik

Har ju ingen blogg, men låten som måste spelas på min begravning är Praga Khan - Scarlite theme:

http://www.youtube.com/watch?v=3rmhu8JRdTE



Den är så.. sjuuukt underbar! xD

Datum: 2010-03-05 Tid: 22:10:27
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback