Plugg.

Jag hatar när man får två olika fakta i två olika böcker! Och när man dessutom söker fakta om Sala Silvergruva, där ingen tycks veta säkert när allt började (och absolut inte HUR den upptäcktes), verkar ALL fakta olika från bok till bok.

I alla fall hade vi webdesign idag ändå, vilket vi inte skulle ha. Så jag kom inte till Sala förrän två idag. Så satt jag i biblan i två timmar och läste samt skrev lite. I början hade jag problem med att hitta Sala-böckerna. Tillslut upptäckte jag ett Sala-rum, som jag inte förstår hur jag kunde missa att se det. Det var otoligt mysigt att sitta där och plugga i alla fall, men gud så varmt det är!!

Nu sitter jag som vanligt och kollar på Torchwood. Sorgligt nog är det bara tre avsnitt kvar. Jaja, allt finns ju kvar på Youtube, så man kan se det igen, hahaha. Hejhoj.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback