The Twilight Saga: Eclipse



Jag försöker inbilla mig själv att; "Åh, den här verkar ju rätt bra ändå!".
Men jag lyckas inte riktigt. Dels för att trailern är grymt tråkig, med betoning på ordet grymt. Och dels för att det är Eclipse. Det är tredje delen i Twilight. Twilight.

I slutändan sitter jag alltid och irriterar mig på någonting när man nämner Twilight. Oftast Isabella Swan, den mest mesiga och veliga karaktär som någonsin skapats. Även på Edward, som är expert på att göra fula miner.
Och framför allt på hela konceptet! Ingenting riktigt WOW(!!)-ögonblick. Bara en relativt bra film med mycket irritations ämnen.

Men nog ska jag gå och se den allt, haha!

Ska ni?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska sbolut se den!

Datum: 2010-03-16 Tid: 12:41:24
Hemsida: http://sannakumlins.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback