Tisdag.

Idag slutade jag 12.10 igen, och bestämde med Prosha att jag skulle träffa henne utanför Aros Congress Center i Västerås. Gymnasieklasser ställde ut de egna företag som eleverna startat, så vi gick omkring där och tittade lite. Därefter gick vi på stan ett tag och sedan åkte vi hem till Pro.
Vi hyrde filmen Up. HAHA! Den var rätt bra, förutom det faktum att deras DVD spelare var full av damm och fick DVD:n att hacka. Ibland var det en del i slutet, direkt efter såg vi en minut av början och sedan fem minuter i mitten. Därefter tre minuter av slutet, och så fortsatte det på det viset. Det var rätt kul att sitta där och försöka pussla ihop filmen tillsammans.
    "Är det där före eller efter ovädret?"
    "Fö... Nu bytte den igen... Det där är nog efter."

    "Det där är någonstanns i slutet va?"
    "Nej, Kevin är inte skadad än."
Osv.

Förresten blev jag rätt irriterad på översättningen. Huvudpersonspojken heter Russel, men de skrev Oskar. Och en enorm fågel som inte kunde flyga (det är en barnfilm, okey?!) hette Kevin, men de skrev Kenneth. VARFÖR gör man så?!

Hunden, Doug, är dock helt underbar!



Jaja, nu sitter jag här och ser på slutet av House. Studiedag i morgon, vilket betyder låååååång sovmorgon.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback