Utmanad.

Jag har blivit utmanad av Emelie!

Så här går det till...

- Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.
- Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Här är 6 saker ni inte vet om mig:

1.
Jag använder mig ofta av olika ljud, rörelser och påhittade ord när jag pratar. Tchise är ett ord jag ofta använder, vilket är min tolkning av "jisses / herregud / oj".
2. När jag blir riktigt nervös skrattar jag. Även om det inte är det minsta roligt.
3. Jag har stora problem med att säga siffor och vissa ord ibland. "Fel" ord kommer liksom ut när jag ska säga något. Och jag missar eller lägger ofta till en nolla på jämna tal, av misstag.
4. Jag absolut älskar doften av kaffe. Men usch vad äkligt det smakar.
5. Jag älskar allt som är skapat av Disney/Dreamworks osv. Även animerade/tecknade barnfilmer.
6. Jag har alltid problem med att hitta på den allra sista när jag ska svara på sådana här. Haha.

Jag utmanar:
- annapannis.blogspot.com
- smulan-67.blogspot.com
- ebbaamalia.blogg.se
- anymoree.blogg.se
- jjulialinden.blogg.se
- brejjk.blogg.se

Kommentarer
Postat av: ebba

sv: haha okej! ;D

Datum: 2010-03-06 Tid: 20:41:18
Hemsida: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Gunilla

hej, gjorde en sån för nån månad sen :

http://smulan-67.blogspot.com/2010/01/utmanad.html



Den får gälla idag också :) kram

Datum: 2010-03-08 Tid: 08:31:19
Hemsida: http://www.smulan-67.blogspot.com
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback