Which side are you on?





Kommentarer
Postat av: Anymoree

Jag är mest på vargarnas sida. Har alltid och kommer alltid att beundra vargarna. Den där artikeln i National Geographic var verkligen bra! Läste den på internet men ska troligtvis köpa tidningen.

Själv tycker jag att vi borde ha ett stort vargreservat där vargar kan leva tillsammans med människor i deras naturliga miljö, utan att riskera att bli jagade och skjutna.

Själv tycker jag också (som jag ahr skrivit på min blogg) att vargen är som människan fast på fyra ben. Starka, rovdjur, anpassningsbara, itnelligenta, nyfikna, lojala etc. Och att det kanske är det som gör att vi inte vill leva med dem, att dem är ett hot mot våran dominans. Själv har inte jag någonting emot det (att vargarna ökar i antal och så), men människor är ju dominanta i sin natur.

Datum: 2010-03-30 Tid: 22:51:36
Hemsida: http://anymoree.blogg.se/
Postat av: Melll

*upprepar allt som Anymoree sade*



Är alltså mest på vargarna sida ;)

Datum: 2010-03-31 Tid: 07:39:39
Postat av: Kate

Vargarnas sida!

Datum: 2010-03-31 Tid: 07:58:13
Hemsida: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: A

fin blogg. :)

följa varandra med bloglovin? :*

Datum: 2010-03-31 Tid: 08:15:54
Hemsida: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Vilma A / Prefix

Helt klart på vargarnas sida, jag blir oerhört ledsen och deprimerad över det helt ogrundade vargahatet. I Canada finns över 60 000 vargar, och vad jag har hört så är det ingen som har något problem med det. Om 10 vargar ska skjutas bort i Sverige går 10 000 jägare ut, det är rent idiotiskt. Många ursprungsfolk, indianer osv. osv. har inga som helst problem med vargar, och det där med att vargar är blodtörstiga och kommer döda alla i sin väg är bara så fel.

Datum: 2010-03-31 Tid: 13:04:18
Postat av: Josefin - BLOGGEN ÄR LÅST UNDER LOVET

Jag står på vargarnas sida, håller med det Anymoree och Vilma skrev.

Datum: 2010-03-31 Tid: 18:51:24
Hemsida: http://ridsport.bloggplatsen.se/
Postat av: Alicia - You're the reason for the teardrops on my guitar

Vargarnas sida, helt klart. Jag älskar vargar. Dem är vackra, lojala, nyfikna och först och främst väldigt lika oss. Dem bryr sig om sin familj, mer än andra djur, dem håller av sina vänner och hjälps åt. Andra djur är itne så, dem föder bara ungarna, diar dem och lämnar dem sedan. Vargar gör inte så. Visserligen lämnar dem sina ungar men... Iallafall så bryr dem sig och älskar sina vänner och sin familj. Kanske tillochmed mer än vi människor.

Datum: 2010-03-31 Tid: 21:02:23
Hemsida: http://inmyshadow.blogg.se/
Postat av: Hon.

Vargarnas sida. Det är grymt att skjuta så många, de är väl näst intill utrotade i Sverige? Jag tycker det här påminner om Hitler. o.o

Sen håller jag med Vilma och anymoree.

Datum: 2010-04-02 Tid: 11:30:09
Hemsida: http://spiderwikk.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback