Bloggbyte.

Jo hörrni. Jag jobbar just nu på en ny design... på en ny blogg. När jag skapade den här tänkte jag heta Jonna Nilsson, eftersom det blev så långt med mitt dubbla efternamn. Problemet var att jonnanilsson.blogg.se redan fanns, så det löste jag med att lägga till ett extra A på Jonna. Hm..

Nu har jag i alla fall tröttnat lite på det, och kommer istället blogga från en annan blogg. Adressen är dock hemlig än så länge, hihi. Vill göra klart allt först.

Måste dock säga att jag känne mig lite stolt. Jag lyckades klura ut hur man delar in menyn i små rutor nästan helt själv, haha!
Nu är rasten slut, och jag ska återgå till skolarbete. Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Eller hur :D längtar! Allt bra med dig idag?

Datum: 2010-05-05 Tid: 12:03:56
Hemsida: http://www.hannahborg.se
Postat av: Cim

Låter bra:D

Datum: 2010-05-05 Tid: 20:18:41
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback