Again.

Trott' eller ej, men jag håller på med en ny design. Den här blev snygg, tycker jag, men inte som jag tänkt mig från början. Så nu prövar jag igen. Men självklart krånglar det, så vi får se när den kommer upp. Hehe.

Idag slutade vi i alla fall 12.10 igen, och nu är jag hemma och slappar lite innan jag åker till stallet. Nu när jag kan komma dit medan ridhuset fortfarande är ledigt ska jag passa på att pröva repgrimman och arbetsrepet tillsammans, lite mer på rikigt. Hitils har jag bara haft dem på i stallgången. Vi får se hur det går.

Hej då på er.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback