Hejhej.

Ja, igår vad det Sala Mässan här i Sala. Massa utställningar, uppträdanden (Stackars E.M.D., de blev jagade av väldigt många yngre barn!) och en del andra saker. Bland annat denna.
Man skulle klättra upp för den där 'stegen' och sedan hoppa ned från den. Helst skulle man försöka få tag på tablettasken som hängde i ett snöre framför en, men det var omöjligt.

I alla fall fick jag en liten idé, och var bara tvugnen att prova när jag kom hem. Här är reslutaten, haha.

http://www.youtube.com/watch?v=9C4Ti0bciZE
(Helt plötsligt funkar inte det att lägga in filmer här, så  jag får länka)


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, den är skitbra xD :D

Datum: 2009-08-31 Tid: 19:21:32
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback