VI VANN!

Tja, den rätta bedämningen är egentligen DE vann. Jag, med min bollrädsla, gör mer nytta bredvid planen än på den så jag var inte med. Men iallafall.

9c vann fotbollsturneringen!
Vi vann! (Jaja, de vann. :P)


Vi (de) har nu vunnit två innebandyturneringar och en fotbollsturnering under de tre år som vi har gått i skolan. Det är alltså hälften av alla turneringar under vår tid på skolan!

Just nu står Sofia och syr klart sin klänning tills i morgon och jag sitter och väntar på att hon ska bli klar. Sedan ska vi göra oss klara tills avslutningsmiddagen klockan sex. Det ska ärligt talat bli liiite sorgligt att lämna klassen. Även fast de är den mest stökiga, bråkiga, jobbiga och mest irriterade klass jag någonsin träffat eller kommer att träffa så är vissa ganska roliga ibland. Och de har sina ljusa stunder då de är trevliga faktiskt. Sofia står och upprepar att det kommer bli sorgligt hon med just nu.
  Jag undrar faktiskt om jag kommer klara av att komma till en lugn klass. Man kommer ju inte kunna jobba om det är tyst, bara för att man i tre år nu har jobbat i en halvgalen klass som för mer ljud än på ett dagis.
Jaja, jag hinner inte skriva mer nu, ska försöka skriva mer ikväll och lägga upp lite bilder.
Bye.

Kommentarer
Postat av: Bella

GRATTIS :D ^^

Hehe DE vann :P

Hälsa Sofia och ha så kul på middagen ^^

Datum: 2009-06-11 Tid: 20:09:56
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback