Här ser ni världens mest tankspridda människa!

Igår när jag kom hem, alltså runt 15.00, tänkte jag.. "Jag måste komma ihåg att jag har sovmorgon i morgon!"
Sedan höll jag på lite hemma, och påminde mig om det så jag skulle komma ihåg att ställa om klockan.
På kvällen kom mamma hem.
Vi kollade på House.
Jag gick och lade med.
Idag vaknade jag 7.20.
Jag går upp och gör iordning mig, packar väskan, äter frukost och går för att klä på mig ytterkläderna...

... OCH KOMMER PÅ ATT JAG HAR SOVMORGON!!
Jisses. Jag har alltså glömt bort det, och gick upp en timme tidigare än vad jag behövde idag. Trevligt.
Men det är rätt skönt på sätt och vis. De bästa sovmornarna är de när man är vaken och utnyttjar tiden väl. (Säger vi i alla fall, det låter bättre.)
Så nu ska jag utnyttja tiden genom att se på TV och alternativt läsa en bok.
Hejdå!

Ps. Jag kan laga Sveriges mest svenska mat! Så duktig man kan vara. Haha.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback