Så många idéer, så lite att ta kort på!

Var är alla frivilliga modeller när man behöver dem?
Mmh.. inte för att jag känner någon.. Beror på hur man ser på det, när jag tänker efter.. Alla kan ju vara modeller, typ. Fast frivilliga... Bella brukar inte vilja vara 'frivillig', men hon brukar få vara det ändå ibland. Hehe. Sofia är frivillig så länge det är hon som håller i kameran. Jag hade massor av bilder på henne från när hon kidnappade min kamera i sjuan och tog kort på sig själv. Men så fort jag skulle ta kort på henne satte hon händerna för ansiktet och gick därifrån, hehe.

Eeh.. Jo, tillbaks till saken. Eftersom jag hade en liten idé, och antog att Bella inte skulle bli så glad och jag ringde henne klockan halv nio för att be henne komma hit så jag kunde ta kort på henne, så tog jag kort på mig själv. Hehe.
Och nej, jag gråter inte på riktigt. ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

*Sv:* Videon blev bra, så då är jag stolt.;p



Jättehäftig bild. :D Hade jag varit dä hade jag ställt upp på direkten. x) Lycka till med sökandet av frivilliga. ;)

Datum: 2009-10-14 Tid: 12:12:01
Hemsida: http://eclece.blogg.se/
Postat av: Bella (Erixon)

Skitsnygg bild!!!!! Blev ju jättecoolt! :D

Men hade du ringt mig halv 9 för att göra det där hade du litat på att öronen hade trillat av från mitt gnäll x''D (Som vanligt INNAN jag ser bilden och tycker att den blev faktiskt väldigt bra :P )

Datum: 2009-10-14 Tid: 13:31:12
Postat av: Isisen

Datum: 2009-10-17 Tid: 10:52:16
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback