Hello!

I'm alive!
Nej, men det blev lite dåligt med inlägg igår. Men jag tycker det är rätt okey när mn har gäster hemma på påskmiddag. Vi städade på förmiddagen (katten hjälpte till med att ha ned en av mina kaktusar på golvet. Det var jord ÖVERALLT! o.o ), jag borstade katten (han hårar så man tycker han borde vara nakenkatt vid det här laget), och så åt vi supergod påskmat lagad av mor min.
Därefter spelade vi När och Fjärran-spelet, haha. Jag har insett att jag verkligen borde plugga geografi..

Senare på kvällen åkte jag till stallet. Red i ridhuset och skrittade sedan ut en sväng, mysmys.

Idag har jag inga speciall planer, förutom att kräla lite på marken för att ta bilder av blommor. Mamma hade sätt några i rabatten utanför lägenhetenshuset bredvid. Ska skynda mig lite, det är intre trevligt att ligga på alla fyra med rumpan i vädret om någon kommer förbi, hihi. Det är baksidan med fotografering.

See ya'.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback