Kärt barn har många namn.

Nu ska jag dra iväg till Winnie. Uteritt blir det idag, myspys. hihi.

Angående rubriken.. De som känner mig vet att jag har en tendens att ge allt och alla ungefär fem smeknamn var... Isabelle (Bella den Busiga Bollen, RobotBellas Unicorn Attack, Bellsen, Bellan, Bellbell osv) är plågsamt medveten om detta. hihi
Hennes tvååriga lillasyster Thea kallar jag till exempel oftast för Tetrapack (stackars barn). Elvis, min katt, kallas Pelvisen, Elvispen, Ellivissi bland annat.

Och Winnie. Hon har flest smeknamn av alla! Förutom sådant jag använder på de flesta; Tjejen, Gumman, Vännen, Dumsnut, Buse osv, så kallar hon:

Winnie, Winnen, Winniepinnie, Winn, Winwin, Wiii, Winnern, Winnie the Pinnie, Winns, Dallie, Winnan och Skithäst.

Den sistnämda betyder inte att hon är dum eller så, utan helt enkelt att hon älskar skit. Hästskit då. Hon ska alltid lukta på all skit hon ser, så fort vi kommer till ett ställe där det finns en skithög ska hon undersöka den grundligt.
Dessutom skiter hon själv hela tiden! Ställer man upp henne i gången för länge lägger hon en hög, blir hon rädd/stressad/orolig skiter hon, och minst tre gånger varje gång man rider brukar hon skita.
En riktig Skithäst alltså! hahahahahahah!

Så, innan jag åker tänkte jag lägga upp en film jag precis gjorde. Movie Maker är... skit, men lite intressant blev det i alla fall hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, ville bara säga att du inte ska ta åt dig av det vi skrev om att vi skäms för bloggen. För det var menat som ett skämt, vi menade verkligen inget annat. Vi tycker att designen vi fick av dig är ursnygg! Det har vi tillochmed skrivit på bloggen tidigare. Vi kommer säkert byta tbx till den nån gång sen också! Bara så du vet! :)

Datum: 2010-04-03 Tid: 00:07:26
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

gick inte att kommentera inlägget ovanför :/ .. Men iaf så galet vacker bild! :D



Nu är finalisterna utsedda i tävlingen! :)

Är du en av dom?

Kom in och ta en titt och rösta på bästa bild.



Kram & Glad påsk

/Jeanette

Datum: 2010-04-03 Tid: 01:31:37
Hemsida: http://www.sunstreet21.devote.se
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback