Det är underligt.

När jag kommer hem från skolan hamnar jag ofta framför TV, eller ligger och läser en bok, eller framför datorn. Alltså lägger jag mig ned och slappar nästan varje dag. Jag orkar inte åka iväg till stallet, och det känns som om jag inte vill åka alls.
Men så kommer jag iväg till stallet, och plötsligt är jag helt pigg och vill knappt åka hem istället. Det är bara den där tröskeln man ska över innan man tar sig ut genom dörren. Hm.

I alla fall så antar jag att jag åker dit så jag kan rida i ridhuset, vid 19.30. Nu ska jag äta något. Är utsvulten. Man blir bara tillfälligt mätt på pannkakor! Dessutom ser jag på "Top Chef", så det är ju inte så konstigt att man är hungrig!

Kommentarer
Postat av: Shadow/Cim

Åh du ser också på Top Chef!!:D gillar det skarpt,håller med om att man blir hungrig,och det om den där tröskeln också,ibland har jag liksom inte ork,ända tills jag når stallet:)

Datum: 2010-02-18 Tid: 18:53:45
Postat av: Judi

Jaaaaaaaa det är alltid så svårt att komma igång, ändå tills man börjat... det gäller även skolarbete och sånt.

Aaaaaaahhhhhhhhh well jag ska gå och jobba lite på sånt nu och läsa din blogg nån gång senare ;O

Datum: 2010-03-03 Tid: 18:49:35
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback