Yay.

Underbara, fantastiska SJ. Visst är det härligt när ersättningsbussen är inställd? Fick vänta en och en halv timme.

I alla fall så hade vi idrott innan vi slutade, och spelade fotboll. Jag är så dålig på fotboll!
Lyckas jag ens träffa bollen missar jag målet/medspelaren istället. Dessutom är jag ju så otroligt bollrädd, så det blir mest att jag står ihopkrupe medan de springer förbi med bollen. Jag lyckades få en riktigt hård boll på armen, och var nära att få en lika hård i bakhuvudet. Jag kände hur bollen träffade håret!

Som avslutning blev vi uppdelade i två lag (vi var fyra lag innan, så vi slog ihop dem till två). Vi skulle springa fram, runda en kon och skjuta ett mål utan målvakt. Bollen fick inte stanna, utan man skulle skjuta direkt. Först till 15 mål skulle vinna.
Vi höll på ett litet tag då (jag satte faktiskt ett mål, hehe) och så var det min tur igen då. Medan jag springer mot målet och ser bollen komma rullande mot mig hör jag hur läraren ropar; "14, 14. Nästa mål vinner!"
Förstår ni pressen? Haha.

Helt otroligt så satte jag den! Jag sköt och gjorde mål. Det kändes riktigt bra. (Dock kändes det mindre bra att jag snubblade på mina fötter, ramlade och tog emot mig med händerna. Konstgräs med gruskorn i är inte trevligt för handflatorna!)


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback