090416

Prooooov.
Imorgon ska jag ha bildprov, och ska kunna en hel rad olika konstnärer, under vilken tid de målade och hur de målade... Jippi.
Och så kanske jag ska ha renässansprovet, eftersom jag var sjuk när vi egentligen skulle ha det provet. Men det kan jag allting på så det går bra ändå. ^^

Imorgon ska iallafall Sofia, Bella och jag vara här hemma och... ja, vad vi nu ska göra. ^^
Ska bli kuuul, särskilt eftersom jag bara vart med dem båda samtidigt på en födelsedagsfest tidigare. Bella känner jag ju från skolan i sala och Sofie från skolan jag går i nu. De känner alltså inte varandra. :)
Ska som sagt bli kul.

Nu ska jag gå och kolla på Medium på fyran igen.
Bye.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback