GRATTIS MAMMA!


Idag fyller mamma år, grattis på dig. <3

I morse visade det sig att bussen jag trodde jag kunde ta slutade gå i söndags, och hade ersatts med en buss som gick fem över åtta på morgonen. Detta fick jag reda på tio över åtta. Som tur var skjutsade morfar mig till Västerås, tack igen!
När jag skulle hem blev det lika krångligt. Jag missade 12.27 tåget med två minuter, eftersom jag inte tänkte på hur länge jag satt och åt lunch. Jag gick upp på stan och väntade på 13.33 tåget, som jag sett skulle gå till sala. Jag gick tillbaka till stationen vid ett ungefär, och väntade. Tillslut kom det, men det stod att det skulle till Eskilstuna, fel håll alltså. Då gick jag och frågade en där, och det visade sig att jag kollat på fel tabell. Tåget skulle inte till Sala, det kom från Sala! Nästa tåg gick 14.33, så det var bara att sitta och vänta på det istället.
Aja, nu kan jag tidtabellen rätt bra iallafall. Hehe.


Ni bara måste se det här! Det finns inget roligare än Jonas Gardell!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa grattis :D ^^



Haha ÄLSKAR Gardell!!! xD



Och jag tänker inte ens KOMMENTERA ditt buss- och tåg åkande xP

Datum: 2009-08-25 Tid: 22:20:09
Postat av: anna

tack snälla goa du/mamma

Datum: 2009-08-28 Tid: 15:50:12
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback