Bio.

Nu är det väldigt många filmer på bio jag vill se. Tyvärr blir det liksom av att man aldrig tar sig tid att åka in till Västerås och se dem. Men några ska jag i alla fall komma iväg på snart!

Först och främst vill jag se 2012. Jag tycker det är riktigt intressant med myter och budskap. Dessutom är ju actionfilmer inte så fel, hehe.

Sedan vill jag verkligen se Avatar! Det har Bella också sagt, så nu tänker jag tvinga med henne rätt snart.

Dessutom vill jag se Sherlock Holmes. Blev väldigt förvånad när jag fick se att den hade premiär 1 Januari. Såg trailern för månader sedan, och trodde den hade premiär för länge sedan. Men jag är glad att den inte hade det, nu kan jag ju se den på bio. Yay.

Sedan skulle jag även vilja se Old Dogs. Verkar så rolig, haha.

Ja, man får väl försöka gå på några av dessa i alla fall.
Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Julia

Avatar vill jag också se! :D

Datum: 2009-12-27 Tid: 16:21:34
Hemsida: http://juliahorses.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback