Det här är illa.

Igår kväll flätade jag håret lite snabbt för att man skulle få lite lockar i håret idag då, mest för att jag var lite uttråkad igår och bara började fläta håret. Jag gick och lade mig, och vaknade för ett tag sedan. Jag hann gå ända till badrummet och se mig själv i spegeln innan jag insåg att jag inte hade några flätot längre. Och jag vet inte när jag tog ur dem. Jag har ett svagt minne att jag rede ut håret och lade ifrån mig en tofs någon gång på morgonen när det fortfarande var rätt mörkt ute, men jag vet inte varför jag tog ur flätorna, och jag somnade om direkt jag lade huvudet på kudden igen.
Gå i sömnen har jag ju hört talas om. Men ta ur flätor i sömnen. Haha, jag lyckas med det mesta jag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, så det kan gå x'D.



Svar från min blogg: Ja, det gäller att läsa texten x'D

Datum: 2009-12-05 Tid: 12:52:03
Hemsida: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: Neha

Haha vad knäppt:D

Datum: 2009-12-05 Tid: 16:07:36
Hemsida: http://nehaexponerar.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback