Död åt skolans julkalender.

Jag - och troligtvis resten av klassen - har lust att skrika just nu. Några.. jag tror det är tvåor.. har gjort en julkalender i år. Och det är väl trevligt.
Nej, det är det inte. För istället för att göra det enkelt för sig och framför allt för OSS, så har de låitit IT-linjen fixa så julkalendern kommer upp ATOMATISKT på våra datorer. Detta resulterar i att datorerna lägger av totalt.
Igår la InDesign av 10 gånger på sex-sju minuter. Idag slutade internet funka bara jag öppnade det och Paint la av två gånger när jag skulle försöka lägga in bilden nedan. Det här är ju inte klokt.

Det kunde inte ha kommit mer olägligt eftersom vi dessutom är i slutspurten på tidningen.
GAAAAH!


(Julkalendern handlar för övrigt om Jultomten som blivit mördad på toaletten på JB.)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

HAHA så typiskt :D

Datum: 2009-12-03 Tid: 12:03:33
Hemsida: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: FATMA | sångerska

Så vad tycker du om Megan Fox? :o

Datum: 2009-12-03 Tid: 19:28:51
Hemsida: http://fatmas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback