Jaou.

Alldeles strax ska jag ned på stan och dels lämna tillbaka några böcker till biblan och dels titta lite snabbt på nya hörlurar. Mina gamla är ju trasiga, och nu dessutm borta.. (Jag svär på att mina saker får ben och springer iväg!)
Helst skulle jag vilja ha sådana.. mmh, vad heter dem? Som ser ut lite som hörselskydd. I alla fall vill jag hellre ha sådana än dem man stoppar in i öronen. Jag får huvudvärk ibland när jag använder dem, och dessutom är ju de sämre för hörseln.
Jaja, ska se ifall Expert har några nu på mellanrean, annars får jag kolla senare någon gång.

Efter det ska jag ju i alla fall hem till Emma. I trappuppgången bredvid. Hehe.
Hej på er.

Kommentarer
Postat av: muffinsmartin

Ja visst är den klockren ;) Tror det är flera videobloggare som känner sig träffade här!



Är allt bra med dig då? :D

Datum: 2009-12-29 Tid: 19:35:45
Hemsida: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Before29

GOTT NYTT ÅR. hur ska du fira nyår?!

Datum: 2009-12-29 Tid: 19:43:57
Hemsida: http://lineen.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback