Nu känns det bättre.

Vi ska få sluta tidigare, vilket känns väldigt bra med tanke på det senaste inlägget. Egentligen är vi helt klara nu, vi har pysslat på esteten, men vi ska "redovisa" det vi gjort innan vi får gå. Tills dess är det bara att slappa.

I morse redovisade jag dessutom engelskan, något typiskt svenskt. Jag valde smörgåsbord, eller smorgasbord. Hehe.
Det är faktiskt svenskt, för på språkresan var det 75 % av engelskmännen som sa;
"So, you're from Sweden? I know a swedish word! Smorgasbord."

Appropå estet förresten. Vi fick i uppgift att skapa ett virus utan en tråd, en ståltråd, en frigolitbit, en tjockare pappbit, något form av tyg och något galontyg. Jag skapade en flygande superhjälte virus som fick heta Bartholomeus. Just nu hänger han i fönstret ovanför de andra. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Ellen

svar, alla säger att greve holm är bra, men sanningen att säga är att jag inte har sett den. :o annars skulle säkert inte årets varit med! haha

Datum: 2009-12-08 Tid: 17:42:42
Hemsida: http://kallamigellen.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback