Puuh.

Matten gick förvånandsvärt bra faktiskt. Det var ju visseligen ett G-prov, men jag klarade det i alla fall.. tror jag. Hehe. Känns extremt skönt att slippa oroa sig för det nu!
Efter lunchen gick jag, Klara och Sofia runt på stan, eftersom vi inte hade idrott på en och en halv timme och hade gjort de uppgifter vi skulle. Jag insåg att jag måste försöka köpa julklappar snart. Det är så svårt att hitta på vad man ska köpa, men jag har endel klara som jag bara ska köpa.

På idrotten hade vi spinning, alltså cykla på motionscykel. Jisses säger jag bara. Jobbigt! Och för att göra saken extra jobbig skulle jag ju skynda mig till stallet när jag kom hem. Och jag skulle cykla dit. Jag kan bara säga att mina ben är riktigt marinerade just nu.

Ridningen gick riktigt bra. Vi hade poänghoppning, vilket innebär att man ska hoppa så många hinder som möjligt under en minut. Olika hinder ger olika mycket poäng. Jag hade Franz, och han var riktigt duktig för en gångs skull.
Det gick bättre än sist det var poänghoppning. Jag hade Ayla, och hade kommit på en bra väg att rida där jag tog många hinder och så. Ayla vägrade på andra hindret. Efter det blev det bara att improvisera, eftersom jag kom åt 'fel' håll än jag tänkt mig. Hehe, det var rätt intressant.

Jaja, nu måste jag ta något att äta. Är hungrig! Hejpåer.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback