Shoppning.

Har som ni säkert märkt varit rätt oaktiv sedan igår. Jag blev kvar rätt länge hos Emma, pratade en massa, hyrde film och hade trevligt. Vi såg faktiskt Natt på Museet 2, haha.
Så idag har mamma tagit kort på mig när jag red Winnie, bilder kommer strax.

Därefter åkte vi till Västerås. Vi köpte stigbyglar och stigläder till nya dressyrsadeln, nya vinterridskor till mig, och så köpte jag nya hörlurar (mina är vita & grå). Hörlurarna var jättebra, så det köpet är jag riktigt nöjd med.
Dessutom köpte mamma en skrivare, så nu får vi väl försöka koppla i den också.

Just nu ser vi på Vinterkrysset med nyårskarameller. De visar en svensk version av Grease's "You're the one that i want". Engelska låtar tycker jag ska vara engelska, man ska inte hålla på och översätta dem.
Hehe.

Hej på er.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback