Alla Hjärtans Dag!



I
morse blev det en riktig sovmorgon, sköönt! Sen hjälpte jag pappa med att skura badrummet. Vi har köpt nytt badkar, och nu skulle vi passa på att göra rent under. Och det behövdes verkligen! Jag tänker inte gå in på en närmare beskrivning av vad som fanns där under, jag säger bara BLÄÄ!

Visst är det underbart att upptäcka att det är perfekt väder för att fotogarfera saker utomhus, och dessutom väldigt vackert med all snö, och sedan inse att kameran ligger kvar hos mamma? Nej, det är det inte! Det är så fint här ute, men snö på träden och solen som lyser på allt, och så kan man inte fotta det! Frustrerande!

Ikväll är det melodifestivalen! Kul! Jag och 'Sof' brukar sitta och smsa vad vi tycker om alla låtar. Förra lördagen skickade vi över 50 sms :P Tur att det är gratis!
Jag hörde 60 sekunder av en av låtarna på radion igår, och jag tror det var bidrag fyra, H.E.A.T med 1000 Miles. Och den var riktigt bra faktiskt! Får väl se ikväll om den fortfarande är lika bra. 
Sen blev det ju lite kul när jag hörde nummer sju Cookies n Beans med What If.

Jag: Haha, det här låter som en låt där tre tjejer står på scenen med varsin gitarr och spelar.
Pappa: Tror du?
Jag: Ja, jag vet inte varför. Det bara låter som en sådan låt. xD

Senare, när jag satt och bläddrade i Aftonbladet fick jag se en bild på dem på sista sidan. Gissa vad det var? Jo, tre tjejer med gitarr! x''D
Jag har aldrig hört talas om gruppen Cookies n Beans, så det var lite läskigt!

Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: anna

Be pappa åka in och hämta kameran vetja ;)

Tokfint ute vad jag kan se här från sängen. Mår du bättre idag? Gå inte ut och blir sjukare igen bara.... kram

Datum: 2009-02-14 Tid: 14:16:31
Postat av: Julia ^^ (Kanelbullen på Pollux)

Ha en super alla hjärtans dag ;}



Kramis !

Datum: 2009-02-14 Tid: 16:15:27
Hemsida: http://jfphoto.blogg.se/
Postat av: A m a n d a

Ha en bra alla hjärtans dag! <3

Datum: 2009-02-14 Tid: 20:02:38
Hemsida: http://winq.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback