:(

Usch, nu är jag arg. Plockade upp min två år gamla datormus från en väska igår, och gissa vad jag upptäckte. Jo, den glappar! Helt oanvändbar! *Suck*
Jag har ju en bärbar dator, och när jag fick den köpte jag till en datormus eftersom jag tycker det är så jobbigt att använda den som liksom är inbyggd i datron. :P
Men nu är den alltså trasig! Blä. Någon som vet vad en sådan kostar? Måste köpa en ny. Eller, måste och måste, men jag vill. Dock måste jag räkna ihop hur mycket pengar jag egentligen har. Det är ganska mycket, men så ska det räcka till mycket också. Ska åka på språkresa i sommar, vill köpa en systemkamera, måste köpa nya kläder ect ect.
Haha, jag är en tjej med mycket utgifter. :P

Vår hund Tyson är "praktik" den här månaden. Hos sin kanske-blivande familj. De veckar trivas med honom och han med dem. Kommer verkligen sakna det lilla yrvädret, men han kommer få det bra. Just nu har han för mycket överskottsenergi och har skaffat sig en hobby att tugga på kartonger och toarullar, vilket inte är så kul! xD


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback