Melodifestivalen 4!

Min bedömning!

1. Agnes
- Love Love Love

Poäng: 6
Kommentar:  Lite seg och inget särskilt.


2. Star pilots - Higher
Poäng: 9
Kommentar:  Love it! Härlig låt och extra plus för dansen.

3. Susanne Alfvengren - Du är älskad där du går

Poäng: 5
Kommentar:  Njaaa... Segare än en snigel, men ändå är den bra på något sätt.


4. 
Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - Killing Me Tenderly

Poäng: 4
Kommentar:  Ingen höjdare... Ganska tråkig.


5. Thorleifs - Sweet Kissin' In The Moonlight

Poäng: 2
Kommentar:  Vad har ett dansband där att göra?! Ish!


6.
Sarah Dawn Finer - Moving On

Poäng: 10
Kommentar:  Underbar! Älskar den! Bästa låten under hela melodifestivalen. Texten är lika underbar den, helt fantastiskt!


7. Next 3 - ESTA NOCHE

Poäng: 6
Kommentar:  Söta killar, men rapp hör kanske inte hemma i melodifestivalen... Men ganska rolig låt ändå.


8.
Malena Ernman - La Voix

Poäng: 4
Kommentar:  Opera! Herregud... Opera! I verserna låter hon som en man och i refrängen låter hon som en katt som någon trampat på! Ingen höjdare.

 
Till Final:
6. Sarah Dawn Finer - Moving On
2. Star pilots - Higher

Andra Chansen:
1.
 Agnes - Love Love Love
7. Next 3 - ESTA NOCHE


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback