Melodifestivalen!

Här kommer min lilla egna bedömning! :)

1. Lili & Susie - Show Me Heaven
Ganska bra, men är liksom en i mängden. Utmärker sig inte så mycket.

2. Lasse Lindh och bandet - Jag ska slåss i dina kvarter
Så länge man slipper titta på honom så... :P Inte min smak!

3. Jennifer Brown - Never Been Here Before
Den duger att lyssna på. Men den är ungefär som den första. En i mängden.

4. Heat - Tousen Miles
Kvällen bästa! En bra och svängig låt! :P

5.  Markoolio- Kärlekssång från mig
Han har rätt, han kan och ska inte sjunga kärlekslåtar. Detta var mer pausunderhållning än något annat!

6. Amy Diamond - Its my life
Blä. Jag har verkligen något emot Amy. Hennes röst är på något sätt barnslig. Nej, ingen vidare favorit.

7. Cookies' n beans - What If
Duger att lyssna på, i brist på annat.

8. Måns Zelmerlöw - Hope & Glory
En väldigt bra låt. Bli nästan bättre för varje gång man lyssnar.

Men om man ska vara ärlig. Är det bara jag som tycker kvaliten har sjunkit sedan förra året? Både på låtarna, underhållningen och programledaren.


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha xD

Datum: 2009-02-14 Tid: 22:28:51
Postat av: anna

håller med, Måns låt blir bättre efter några lyssningar... Bra dansgrupp hade han också ;)

Datum: 2009-02-15 Tid: 10:09:41
Postat av: Frida

du har verkligen helt rätt! jag börjar tycka mer och mer om Måns låt ju mer jag hör på den! ;)

Datum: 2009-02-21 Tid: 09:29:14
Hemsida: http://friidaazz.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback