New Blogger!

Hellu!
Första inlägget dåe. x)

Imorgon, eftermiddag, ska vi ha en friluftsdag. Lärarna slängde in den där helt spontant, så ingen visste något förs igår! :P
Man får åka pulka, åka skidor, åka skridskoroch lite annat... x)
Tack och lov är jag fortfarande lite sjuk, så jag ska ta en promenad och sedan sitta och plugga! :) Jag kan inte åka skridskor (okey, jag kan stå på dem, men inte stanna!), skidor är bara roligt om man åker utför branta backar och pulka ska vi inte tala om.

Till på måndag ska jag ha gjort en lista med olika sånger som man kan dansa till! Jippi, precis då får jag gärnsläpp! :P
Vi har dans på idrotten just nu (Whiie :D) och jag, Vicki och 'Sof' ska sätta ihop en dans :) Så nu måste jag se om jag kan hitta någon bra musik till den!
Slutbabblat för idag!


Kommentarer
Postat av: anna

hej, känner två tjejer i Avesta som har massa ideer på korregrafi till dans. De har en dansuppvisning på video som du kan få. Då har ni lite tips... kram

Datum: 2009-02-14 Tid: 14:13:52
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback