Nu åker vi!

Ålandskryssing!
Om exakt en timme och 55 minutersitter vi på en buss påväg till Stockholm. Sedan blir det en lång väntan till runt sex när vi får kliva på båten. Så kul det ska bli.
Dock säger Bella att hon ska tvinga mig att sjunga kareoke. Jag säger att jag hellre blir avkastad av båten än sjunger. Bella säger att hon SKA kasta av mig från båten, och sedan fiska upp mig igen. Och om jag vägrar sjunga (vilket jag kommer göra) så kastar hon av mig igen.
Det kan nog bli en intressant båtresa.

Nu ska vi packa klart (Läs: jag), äta frukost och sedan sitta och vänta på att vi ska åka.
Visst är det... *host* underbart att vänta på något kul? :P Eller kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!! try to catch me!!!

Datum: 2009-02-24 Tid: 18:19:52
Postat av: A m a n d a

Låter kul! :)

Bella från forumet? O.o

<3

Datum: 2009-02-25 Tid: 14:17:31
Hemsida: http://winq.blogg.se/
Postat av: Jonna

A m a n d a: Nej :P

Min kompis Isabelle som inte har något med forumet att göra :)

Datum: 2009-02-27 Tid: 17:12:01
Postat av: Jonna

Anonym: Vem är du nu då?

Datum: 2009-02-27 Tid: 17:12:47
Postat av: Tussen

Fin logg eller vad nu kallas xD har själv ingen blogg så vet ej.. Men annars fint! :D

Datum: 2009-02-27 Tid: 17:19:24
Postat av: Hobbystallet

Fin blogg!! ha det bra på Kryssningen! :)

Datum: 2009-02-27 Tid: 19:18:32
Hemsida: http://jessanet.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback