Köpa, köpa, köpa.

Det är mycket man måste köpa när man skaffar häst. Idag åkte jag till Granngården och shoppade ryktlåda (min gamla är så smutsig, äcklig och... gammal) och jag ville ha nytt till Winnie. Och idag åkte mamma och jag dit igen och köpte lite andra saker. Men det finns så lite där att det inte blev så mycket. Vi ska iallafall till Hööks imorgon, det ska bli kuul.


Det som hitils är inhandlat;
- Ryktlåda
- Mjuk borste
- Hård borste
- Ryktborste
- Ryktskrapa
- Vattenskrapa
- Hovkrats
- En till hovkrats
- Piggborste
- En gul svamp
- En till, större gul svamp
- En blå svamp
- En ansiktsborste
- En hovborste
- 500 svarta gummiband
- Mankam
- Lädertvål
- Ask till lädertvål
- Hästgodis
- Ridspö
- Benskydd fram
- Benreflexer
- Pälsglans
- B Vitamin
- Hängare med fyra krokar
- Jättemycket bomull
- Transportgrimskaft
- Ett till transportgrimskaft
- Fleecebandage
- Ridskor (till mig)


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback