London.

Då var man packad och klar...

Nej, inte bokstavligt talad packad, utan jag har packat ned allting. Idag drar jag på språkresa till London under tre veckor. Jag kommer alltså vara oaktiv framöver. Om jag inte lyckas hitta ett internetcafe och kan skicka ett litet inlägg utan åäö. Det är bäst att använda åäö så mycket man kan nu, för det blir en bristvara under tre veckor nu. å ä ö, å ä ö, å ä ö. x)
Nej, men vi får se hur det blir.
Iallafall... ääh, jag har inget att skriva om så jag ska inte ens försöka. Det blir bara en massa konstigt babbel.
Bye.

Hur man ska överleva utan Winnie i tre veckor är en bra fråga. Jag litar på att mamma och Bella tar bra hand om henne, men jag vill verkligen inte lämna henne nu. <3

Kommentarer
Postat av: Bella

Ha det så jättekul =D

Hittils har Winnie varit sig själv, med andra ord helt underbar. Hon är jättesnäll!

Du kan ju alltid kopiera åäö och sätta in där det behövs. Fast det är blir ganska jobbigt till slut x)

Datum: 2009-07-10 Tid: 13:41:34
Postat av: Trölli<3

Ha det så kul!

Så synd att du måste lämna Winnie......

Datum: 2009-07-17 Tid: 17:02:56
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback