Bleikur.

                                                             Kom ihåg att supporta! KLICKA HÄR!
                                                          Det kostar ingenting, och jag blir jätteglad!

Det är namnet på en übergullig islandsvalack jag fick rida idag. Bleikur. Jättemysig, och snäll. Fick hyra honom och red ut med Johanna och Midur. Jag bara älskar naturen och omgivingarna här i Dalarna. Stor skillnad mot lilla Sala och skogen runt ridhuset. Det där är något jag måste göra om någon gång.

För en gång skull har jag faktiskt inte gjort något särskilt för att fira midsommar. Det har regnat hela dagen, och alltså inte det bästa vädret för att fira.

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh, jag älskar dalarna!

Det är så underbart där, sitter där just nu (:

Datum: 2009-06-20 Tid: 18:10:56
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback