Floyd

Då var vi hemma från provridningen då. Ja, egentligen kom vi hem för tre timmar sedan, men först nu skriver jag på bloggen. ^^

Iallafall var Floyd helmysig, dock ganska... klumpig i hoppningen. Jag var väl visseligen väldigt mesig och drev inte tillräckligt. Så jag har lyckats med en rivning, en tvärnit och en 'hoppa-för-sent-och-flyga-och-studsa-i-sadeln' hopp idag.
Han hade enorma steg, och jag var inte berädd första gången jag skulle trava. Man kastades ju nästan bakåt! x)

Vi kollade dessutom på Strömsholm Tävlingarna när vi ändå var där. Det var jättekul, men tyvärr regnade det en del i början. När dte väl blev uppehåll kunde jag äntligen ta fram systemkameran och knäppa kort för brinnande livet. Tyvärr är jag inte riktigt van med kameran, har fel inställning eller helt enkelt gör något fel, så hälften av alla bilder blir suddiga och i fel focus. Så därför måste man ta extra många kort så man har även om de blir suddiga.




















Kommentarer
Postat av: Shadow

Bra bilder,tagna i rätt ögonblick också<3

Datum: 2009-06-07 Tid: 00:31:36
Postat av: Emelie

Nice, vissa var lite sena och oskarpa, men jag förstår dig ;)<3

Datum: 2009-06-07 Tid: 08:06:04
Postat av: Julia/Hemlis

Superfina bilder, jag är avundsjuk, du fotar sjukt bra!

Datum: 2009-06-07 Tid: 08:52:18
Hemsida: http://swite.blogg.se/
Postat av: JosefiinU

Fina bilder :') <3

Datum: 2009-06-07 Tid: 09:59:14
Hemsida: http://nogg.se/josefiinu
Postat av: Trölli<3

Fina bilder <3 :)

Datum: 2009-06-07 Tid: 17:41:59
Postat av: A m a n d a

Otroliga bilder! :D <33333

Datum: 2009-06-07 Tid: 18:18:29
Postat av: anna

Du red Floyd jättebra! Han var helt enkelt inte van med andra ryttare och du fick ju honom att bjuda bra på hindret sen. kram gullunge/mamma

Datum: 2009-06-07 Tid: 18:34:50
Postat av: Emelie

Jätte fina bilder! :') <3

Datum: 2009-06-07 Tid: 20:52:06
Hemsida: http://zimonit.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback