Godmorgon

Klarade mig lindrigt undan från 'migränen' igår. Bara lite huvudvärk och liite illamående. Tyvärr har jag fortfarande lite huvudvärk, men det går nog över. När jag vaknade i morse (Klockan sex! Helt otroligt att man inte kan sova när man får det!) så lyste solen in genom fönstret och himlen var blå! YES!
Ska nog försöka ta mig ut och fota lite idag. Nu när vädret ändå är så bra. Mmh, och försöka komma på något att äta. Min vanliga namnlösa makaronersak kan jag inte göra eftersom vi inte har gräddfil hemma. Men det lutar åt att ta med kameran, fota lite och sedan gå och köpa gräddfil.

Måste bara tipsa om en helgullig blogg jag hittat. På engelska visseligen, men det är ju bra att träna.
My Milk Toof                  ickle och Lardee. <3


Och när jag ändå är igång måste jag bara fråga;
Varför gör man en sådan här låt? x'D


"McDonalds McDonalds
Kentucky fried chicken and a pizza hut
" x)
Det roliga är ju att det faktiskt är en riktig grupp som gjort den.
"Fast Food Rockers"

Kommentarer
Postat av: Bella

Moahaha

Bryta sig in i Jonnas tankar

Ringa Jonna

Fråga om vi kan gå ut och fota idag



Haha x)

Datum: 2009-06-16 Tid: 22:52:45
Postat av: Neo

Jag vill ha lite creds för dendär låten nuva! D';

Datum: 2009-06-21 Tid: 15:08:13
Hemsida: http://neomania.bloggagratis.se
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback